Sanningar

Tänkte skriva några sanningar om mig själv :3
 
  • Jag är sjukt rädd för sjögräs,fiskar och allting i vattnet när jag badar. Men bara i Sverige, inte i varma länder som Frankrike, Thailand, Greklans osv. 
  • Jag har en lista med saker jag ska göra innan jag dör. Och höst upp på den står det att åka till New York.
  • Jag har en enorm fobi för spindlar! Jag börjar skaka så fort jag ser en.
  • Jag har en skörtelsjukdom som gör att jag väger mer än vad jag borde
  • Jag hatar min mammas pojkvän
  • Min första blogg hette www.fetnos.blogg.se
  • Jag är alltid som flummast i allvarliga situationer
  • Jag har haft anorexia
  • Min pappa dog för över 5 år sedan (jag gick i 2an)
 
♡NO LIES, JUST LOVE♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback