Ni som betyder mest!

Jag hade tänkt göra ett inlägg för dom som betyder mest för mig:
 
Elin;
Tack för att du alltid finns här för mig. Tack för att du alltid svarar på mina mejl. Tack för att du vill vara min vän. Tack för att du litar på mig. Tack för att jag kan skriva av mig till dig. Jag älskar dig. Du betyder så mycket för mig. Du är så fantastisk, fin, vacker, underbar, speciell, omtänksam, hjälpsam, fin, generös, godhjärtad, välvillig, positiv, social.

Jag tar alla mina sekunder, minuter, timmar på dig. För om du är ledsen, eller nere. Finns jag här, jag måste bara få dig glad och visa att jag stöttar dig vägen ut och finns vid dig där. Jag kommer alltid att ta min tid för dig. Om du inte orkar, orkar jag för två. Jag finns här, jag lever, jag är vid din sida. Så känn dig inte ensam, du är stark. Du är bra. Du är bäst. Du är bättre än bäst!

Jag älskar dig. Tack för att du är en del av mig, den bättre halvan. Du har kommit in i mitt hjärta, och kommer stanna där för evigt. Du är perfekt som du är. Du är unik, och äkta. En vän som dig är helt otroligt att hitta. Är så otroligt glad att jag har hittat dig. Så otroligt glad. Jag är lyckligt lottad, att jag har fått lära känna dig. Tack verkligen! Gumman, du är bäst och kommer alltid att vara! Du är så bäst och perfekt! Älskar dig så sjukt, du är så go att man vill äta upp dig! Du vet allt som går att veta om mig!
Älskar dig tills mitt sista andetag, mitt lilla popcorn, min Mrs. Horan, Min underbara unicorn! :**♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Tindra:
Jag är så jävla glad att jag träffade dig! Jag verkligen älskar att jag kan prata med dig om allt och ingenting! Jag vill aldrig något ska hända med vår vänskap! Jag älskar dig så så så mycket och jag hoppas du vet att jag är här för dig! ♥♥♥♥♥
 
Maggi:
HAHAHAHA! Gud vad underbar du är! Varför så vacker, söt, snäll, ROLIG, galen och flum? Älskar dig så OTROLIGT mycket Maggi! Lämna mig aldrig din underbara anka! Du är den finaste, flumigaste och galnaste människan i hela universum! Jag älskar dig så otroligt mycket, Maggi! 
Du är min beebie!!  Asså du fattar inte hur glad jag är att jag lärt känna dig! Du är så otroligt söt och vacker! Jag bara önskar att jag såg ut som dig, du är sååå hiiiimlaaa söööt!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Jag skriver kanske mer sen ;3
♡NO LIES, JUST LOVE♡
 


» Maggi

Asså Gud Eliiiiise! Älskar dig din lilla anka! <33333 Så otroligt mycket, min bejbe! <333

Svar: Älskar dig mest Anka <3333
Elihzze Styles

2012-11-27 // 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback