Min unbderbara Tusse!

Jag vill "tillägna" detta inlägg till Christina, min fina tusse!
 
Christina, du vet inte hur mycket du betyder för mig! Du är mitt allt, min underbara unicorn, min fina Mrs Horan! Du är så underbar! Jag började gråta när jag såg vad du skrev om mig på din blogg <3 Sitter och gråter fortfarande! Älskar dig otroligt mke, Tusse! Även när du kittlar mig, så jag låter som en gris, och när du säger att jag är otrogen mot dig. Jag kommer aldrig att lämna dig!
Du kan prata om vad du vill med mig, det stannar hos mig <3 Jag är här för dig för evigt! 
Du är så otroligt underbar hela du. Jag önskar jag var som du. Jag är så himla glad att v hamnade i samm klass i 6an. Annars kanske vi inte haft den här kontakten... Men jag fattar att vi bara känt varande i lite mer än 1 år. Det känns som jag kännt dig hela livet!! <3 Du är en av dom få som skulle faktiskt bry dig om jag dog. Du har räddat mitt liv, Tusse <3
ÄLSKAR DIG OOOTROOOLIGT MYCKET CHRISTINA/TUSSE/MRS HORAN/SÖÖÖTASTE UNICORN!! <3
 
Hennes twitter: @CupCakeShake98
Hennes Blogg: www.janodirection.blogg.se
 
JAG ÄLSKAR DIG CHRISTINA HORAN BROOKS!
 
Ha en fortsatt trevlig dag ;3
//Eluhzze (som du kallar mig ;3)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback