LONDON, 2 dagar!!!

WHOOP WHOOP!
Jag åker till London om 2 dagar, vilket betyder att jag inte kommer att kunna blogga (tyvärr), men jag kommer att ta miljoner av bilder och laddar upp dom sen :D
 
Vi hade bara halvdag idag, typ. Vi lyssnade på Magnus Nordin typ halva förmiddagen. Sen så gjorde vi uppgifter i klassrummet. Min kompis fick slå mig ett par många gånger för att jag höll på att stirra på "pingvinen". Jag om min kompis, Nathalie, har massor av kodnamn för typ alla killar vi känner xD
Jag är överdrivet trött! På so:n idag så skrattade jag ut allt och inget. Jag var så himla flum! Jag visste inte vad jag skulle göra xD Det lät som om min penna pruttade hmphmphmp xD Seriöst, godnatt xD
 
Jag har föresten skaffat en 1Dblogg idag :) 
www.WePotatoesLoveOneDirection.blogg.se
 
OBS att jag skriver på engelska ;3 Varför står på bloggen :)
 
♡NO LIES, JUST LOVE♡
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback