Flummig på museet! xD

Hahaha! Min klass var på armé museet idag xD Vi hade guide i en timme. Jag och Amanda misstolka typ allt han sa så vi satt och garvade hela tiden xD
Sen efter det så fick man gå runt och titta själv men jag, Fjant (Anna) och Pucko (Amanda) gick och flummade istället xD
Jag sa ju att jag och Amanda misstolkade allt! Här är en stol som bevis xD
Jag och Amanda <333 LYFF YU PUCKO <333333
Jag och Fjant ;3 LUFF YU ANNA <3333
Ibland har jag och Amanda verkligen så otroligt kul!! LUFF YU SO MUCH FEESTTTIII! <333333
Och sen en helrandom bild på Filip xD
-------------------
Juste! Vi såg prins Carl Philp idag!!! Eller Pepparroten och Ms Brandell sa att det var det... Men ialla fall var det skitlikt!!!
Om ni undrar vem Pepparroten är så är det en lärare som har ett efternamn som låter som "pepparrot" och jag kommer aldrig ihåg själva efternamnet, så pepparrot låter bra x3
------------------
OMFG!!!!!  BILJETTERNA KOM IDAG!!!!! Jag lägger upp bild strax! Jag och Tusse (Christina) sitter på rad 18! Skitbra faktiskt ;3
 
♡NO LIES, JUST LOVE♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback